2017年7月18日 星期二

儲錢(續)

上一篇文講到投資第一步,儲錢

儲錢係一門大學問!!!!

點先儲到錢?

兩個方法:

開源節流 

開源:姐係增加自己的收入,例如返part time,網上賣貨

節流:減少自己的支出,控制係自己可承擔的範圍內

開源對一般人黎講可能比較難,因此我之後主要都會講下如何節流

要節流,首先要知自己D錢去左邊

對於一個後生仔,好多時都唔覺意就洗多左,更重要的係唔知自己洗左係邊。因此最好的方法就係紀錄底每一日洗左幾多錢同洗左係邊,最重要係每一筆消費都要記底(由搭車食飯,去到買零食買野飲都要Mark底)

市面上已經有好多記帳App專係用黎紀錄消費,仲會幫你分類消費,有興趣可以睇以下篇文章
【儲錢挑戰】4大記帳App 幫你積少成多

點解要Mark底所有消費?

要節流,就要從非必需消費開始,姐係好似零食,朝早杯Starbucks / Pacific Coffee,每個禮拜的雜誌,又或者每個月的音樂串流服務。好多時呢D細數目我地都唔會咁著意,但積少成多就可以好大。而且減少呢D消費唔會令我地的生活質素跌左好多,好適合我地由呢D消費入手,減少消費去變成儲蓄

嘗試Keep住紀錄一兩個月,等自己知道番自己D辛苦錢去左邊到

之後會繼續講下儲錢

(覺得好睇的話留個言+幫幫手Share開去,等我知I'm not alone)

沒有留言:

張貼留言